Time for Suntrip updates again :)

Time for Suntrip updates again Smiley

We can finally present our next cd called Sundrops - Light in Motion that will be released around the middle of november! Smiley

Image

This compilation could be described as pure morning goa trance. Have a look at the tracklist and see some suprises... Expect a track from California Sunshine in the Nasha style, from Virtuart in the style of his Underhead alter ego, and Chi-ad made a deep hypnotic melodic track specially for this compilation as well... From Aerosis and Artifact most know what to expect Smiley Antares is a great Belgian talent and Ra gave us more emotional goa trance, Filteria finishes the compilation with a downtempo track Smiley

01. Chi-a.d. – Sight of the Sages                           (UK)                                    
02. California Sunshine – Oblivion                          (Israel)    
03. Virtuart & Chronomyst – Zanchin                      (France)  
04. Aerosis – Lunar Effect                                      (USA)                  
05. Artifact303 – Energy Waves (Positive Mix)         (Romenia)                                                      
06. Antares – Aurora                                             (Belgium)                        
07. Ra – Gateway                                                  (Norway)                              
08. Filteria – Back To Earth                                     (Sweden)              

This cd is compiled by: Anoebis & Mars
This cd has been mastered by Tim Schuldt @ 4CN studios
Artwork by Margot Schaefer & Mars

It will be for sale at all big goa trance sellers, and of course, on www.suntriprecords.com

And more info for the future... We are proud to present you upcoming albums by:
Merr0w (called Born Underwater)
Afgin
Filteria

For questions, bookings, orders,...
Info@suntriprecords.com
Anoebis@sunriprecords.com
Mars@Suntriprecords.com

Thanks for all the support!
Joske & Fabien
Qui est Cookie Monster???  Smiley C'est Virtuart?
yaahooo !!
Tiens....! Smiley  La curiosité me saisit...Je vais downloader ça....Pour voir...Ou plutôt écouter....

See you at the Shiva....
salut phil
tu viens à la shiva?
je me rejouis de te revoir Smiley
bom l'ami   Smiley
Smiley  Smiley  Smiley
cookie monster wrote :
mp mister cosmogenesis Smiley

J'aime beaucoup les cookies  Smiley  Smiley
Smiley
la compil Sundrops est disponible
je l'ai ecoutée et c'est de la bombe pur style Smiley
j'en ai quelques exemplaires si il y a des amateurs  Smiley
cookie monster wrote :
la compil Sundrops est disponible
je l'ai ecoutée et c'est de la bombe pur style Smiley
j'en ai quelques exemplaires si il y a des amateurs  Smiley

Cookie Monster, y'a même une review écrite ici >>>http://skyforum.ayzo.net/s,trancegoa,17,,23467,1,0.html
Tu seras sûrement intéressé par les comments qu'il y a dessus...  Smiley
alors cookie monster est virtuart alias sacred tree portal alias olivier alias l'homme qui ...  Smiley
Hood wrote :
alors cookie monster est virtuart alias sacred tree portal alias olivier alias l'homme qui ...  Smiley

c'est qui virtuart?? Smiley