http://www.d-a-r-k.net/NoisyPipes/sandy_klaus_aka_noisy_pipes_-_frenglish_s.mp3 [/g] :) au menu, et bien fish & chips & magret de canard sauce au poivre. du RAM, NRS (Last possible Solution recs, Pi production), du Phatmatix, Mindcore (Timecode recs, Yabai recs), du Concept, Absolum (3D vision), du Noisy Pipes, Digital talk (Sonic motion recs) donc des anglais et des français... (d'où le titre mais pas fait expres)[#sandy klaus#] voila, best regards, Nico PS: il y a un probleme avec le fond de ma page myspace, c'est pas comme ça normalement... lol">

Feel like having a Frenglish session? (promo mix)

ALT F4
ctrl + alt + suppr
I play everywhere in my car dude, send your killah stuff bro, you'll be a superstar, you'll gain lots of girls and a huge cock !
ganeshavishnoumachin wrote :
I play everywhere in my car dude, send your killah stuff bro, you'll be a superstar, you'll gain lots of girls and a huge cock !

bom! (up into your ass) bro
I'hope that u ll be playing live in USA !!!

It'll be so great !

Yves regnier.
tokyoeye wrote :
I'hope that u ll be playing live in USA !!!

It'll be so great !

Yves regnier.

I'll be haunting your museum someday.

Belphegor.
First I was afraid
I was petrified
Kept thinking I could never live
without you by my side
But I spent so many nights
thinking how you did me wrong
I grew strong
I learned how to carry on
Just Vanessa wrote :
First I was afraid
I was petrified
Kept thinking I could never live
without you by my side
But I spent so many nights
thinking how you did me wrong
I grew strong
I learned how to carry on

Hey Gloria aka la folle du desert, t'arretes de pousser la chansonette sur mon topic special "gens chelous". dis des trucs chelous plutot.  Smiley
Feel like Tin spirited that wants to listen to your POF remix darlin' honey bunny
Just Vanessa wrote :
Feel like Tin spirited that wants to listen to your POF remix darlin' honey bunny

want some chips with it?
I would much prefer reese's pieces darlin'
Or corn candies Smiley
And Watermelon Bubblicious Smiley
Sandy Klaus wrote :
sure, madam.

Image

[:pompe]
hey mr klaus

listened to it last night;

good stuff here and very clean mixing, keep on and see u at psycardie Smiley
Thanks buddy. extra chips for you too, sir!
il est vraiment pas mauvais ce mix Smiley
tiens j'avais loupé celui ci... çà download Smiley
J'ai cassé les couilles à tout le monde avec ton zet !
Merci
Ca annonce que du bon pour la SonicMotion Smiley
çà redown en fait... [icone du sac sur la tete] je l'ai pommé le jour où je veux me le faire... feed+++  Smiley
Maitreya wrote :
çà redown en fait... [icone du sac sur la tete] je l'ai pommé le jour où je veux me le faire... feed+++  Smiley

[#sandy klaus#]
voillaaaaa Image Image Image Image Image
j'ai bien aime. le cote 'raw' de ram & nrs ca l'fait bien... merci mister bon mix. Smiley
Excellent mix Sandy, c'est pas de la dark à fond de LFOs ultra aigu qui te casse les oreilles c'est du bon et ça fracasse, thanks for sharing  Smiley  Smiley  Smiley